  • Data: 2003-05-25 17:31:47
    Temat: Re: __jakby kolizja..pytanie
    Od: dan <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oddac samochod do warsztatu (samochod jest mi codziennie niezbedny)...chce
    > miec stan sprzed
    > czy moge tego zadac? a jesli rzeczoznawca oceni na mniej?
    > jak to w ogole sie zalatwia

    spokojnie - zglasza do ubezpieczenia oni to wyceniaja. Mozesz wczesniej
    podjechac do zakladu i sie zorientowac ile bedzie kosztowac wszystko.
    Jezeli sie nie zgadzasz z wycena ubezpieczyciela to sie odwolujesz.
    Nie jestem pewny czy nie bylo rowniez mozliwosci pozostawienia w
    zakladzie przez nich poleconym i wtedy wszystko zalatwial ten zaklad
    (jezeli koszt naprawy byl wiekszy).

    Co do wycen - to zalezy w dwoch przypadkach ktore mialem zawsze
    wychodzilo lepiej (kwotowo) niz zakladal ubezpieczyciel (oczywiscie
    bralem gotowke) - musisz tylko pokombinowac np. zaklad kilka kilometrow
    poza twoim miastem (ceny na pewno sa nizsze).

    Pozdrawiam
    Dan