  • Data: 2003-05-25 17:36:59
    Temat: Re: __jakby kolizja..pytanie
    Od: "d." <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz spisanych jakichś świadków? Bo bez nich jej wina w razie oświadczenia
    > ubezpieczalni że była w szoku wypisując oświadczenie i że to Ty jej
    > wjechałeś bo jechałeś "za szybko" nie jest taka pewna.

    co za p o j e b a n e prawo mamy, nieprawdaz? wybaczcie slownictwo, ale to
    po prostu paranoja, ze mozna sie wykrecic z napisanego przez siebie tekstu i
    podpisanego wlasnorecznie poprzez tlumaczenie w stylu " no jak, przeciez
    bylam w szoku i tak w ogole to ten pan we mnie wjechal"
    az noz sie w kieszeni otwiera...
    poza tym raczej trudno fizycznie byloby dokonac takich uszkodzen na obu
    pojazdach, gdyby to ona stala, a ja na nia wjechal
    ponadto mam namiary na czlowieka, ktory to widzial, wiec to jest jakby poza
    dyskusja
    konkrety pls odnoscie dzialan z ubezpieczycielem

    pozdrawiam
    d.