  • Data: 2009-12-18 22:25:10
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie gwarantuje.

    Dziwne prawo, jak w dzikiej azji:)

    > Nieprawda.

    Gdzie tak nie ma (poza Polska)?

    > No i co z tego?

    Zajaczek
    Ty jestes traktowany jak jelen ktoremu sie wcinie byle gowno, ja w UK jak
    powazny klient ktory ma prwo zwrocic towar jesli cos mi sie nie spodoba -
    teraz widzisz roznice "jeleniu"?

    > Sklep to nie wypożyczalnia.

    Wypozyczal bys towary? Czy w Polsce kazdy tak ma?
    A no to moze i racja, ze nie zwrotow, wszak to dotyczy troche innej
    cywilizacji, racja, o co ja pytam o cywilizacje w jakims dzikim kraju
    azjatyckim?
    Widzisz, w UK i w krajach cywilizowanych sklepy sa po to by kupic jak cos
    potrzebujesz. Zwroty sa po to, ze jak by sie okazalo, ze tego nie chcesz lub
    jest np. nie takiej jak myslales.
    Popatrz w UK, nikt ze sklepow nie robi wypozyczalni... czy to znaczy, ze
    dajesz siwadecto sobie, ze nalezysz do taj mniej cywilizowanej spolecznosci?