  • Data: 2023-04-10 07:34:29
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem ile tego jest, podejrzewam, że dużo. Szrek twierdzi, że policja
    > się opierdala. Ja co prawda nie twierdzę, że nie, ale coś mi się wydaje,
    > że jakby próbowali wyjaśniac w ramach oficjalnego śledztwa każde tego
    > typu zgłoszenie to by nic innego nie robili i dostawali zjeby, że nie
    > pilnują porządku na ulicach.

    Ale ja nie twierdzę, że nie ale zauważ że taki argument w sumie nie
    padł, tylko fikołki że okoliczności wskzujące na oszustwo nie wskazują
    na oszustwo.

    A nadmiar roboty to mógł działać kiedyś. Teraz ten argument jest
    inwalidą, skoro zaglądają podnośnikami przez okna pilnują schodów i
    skrzynki pocztowej naczelnika. O całym koronaburdelu nie wspomnę. Z ich
    zachowania wynika że mają za dużo czasu i za mało roboty.

    > Bo to inny kaliber.

    Ale robert nie powołuje się na kaliber, tylko brak przesłanek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!