  • Data: 2023-04-10 10:09:50
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Apr 2023 00:04:49 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Inny kaliber. Trochę sobie trudno wyobrazić, że tak jak napisałeś,
    > zgłaszasz, że widziałeś, iż kogoś zastrzelili, a policjant mówi eeeeee,
    > panie. Nie, że od razu jakieś śledztwo, ale sprawdzić sprawdzą.

    sprawdzą, najwyzej cie oskarżą o fałszywe zawiadomienie. albo o
    nieudzielenie pomocy.

    Tylko co - inny kaliber?
    Jak zadzwonisz, ze widzisz jak ktos przy zamkach samochodu manipuluje,
    to pewnie tez przyjada,
    a jak kupiony zdalnie towar nie dotarł, to za mało?

    > Tego nie trzeba ustalać. Mowa o tym jak to ogarnąć praktycznie.

    Mnie sie tam wydaje bardzo proste - wezwac, i w pół godziny bedzie
    sprawa wyjasniona ... lub zaczęta.

    J.