  • Data: 2023-04-10 10:18:10
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Apr 2023 02:15:05 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Robi się jeszcze kilka innych rzeczy, ale w praktyce najlepszym
    > rozwiązaniem jest właśnie współpraca z platformami. Pisałem już kilka
    > razy, gdzie są problemy, ale niektórzy są odporni na argumenty.
    >
    > Przede wszystkim szans ana to, że pokrzywdzony i sprawca będą z tej
    > samej miejscowości jest znikoma. Zatem jednostka, do której dotrze
    > pokrzywdzony już na początku ściga sprawcę gdzieś indziej działającego.
    > ALLEGRO ma możliwości trafienia blisko miejsca działania sprawcy i nie
    > będę pisał dlaczego, bo Wam to nic nie da, a ułatwi działanie oszustom.

    I Allegro gdzie przyjdzie - wysle czlowieka do NS np, żeby złożyl
    powiadomienie, bo rzekomy oszust tam zarejestrowany ?

    Inne sprawy też wam robią tyle problemu?
    Przeciez to normalnie przekazuje sie sprawe do własciwej jednostki
    lub tylko wysyła zlecenie przesluchania czy innych czynnosci ...
    tyle jeszcze ogarniacie.

    > Platforma ma perspektywę i widzi, czy to problem z pokrzywdzonym, który
    > co chwilę uważa się za oszukanego, czy ze sprzedającym, którego za
    > oszusta uważa wiele osób.

    I to platforma ma decydowac o jego prawach?

    Ale przesyłka dotarła?

    > Natomiast Policja we własnym zakresie również próbuje te sprawy łączyć
    > oraz ustalać miejsce działania sprawcy - ale o ile to w ogóle zostaje
    > zakwalifikowane jako oszustwo.

    Przeciez nie zostanie, jasno sie wczesniej wyraziłes :-P

    Czyli jak oszukiwac, to pojedynczo ?

    J.