    Date: Fri, 19 Aug 2022 15:25:30 +0200
    Subject: Re: dezubekizacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62ff142b$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff53f2$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr6nn15f9c9e$.1glh9hfx251l1.dlg@40tude.net>
    <62ff6431$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <wngicp3rlwdy.5xdda15chceh$.dlg@40tude.net>
    <62ff87bd$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Że wygasa w chwili śmierci "rentobiorcy".

    Identycznie jak przy mundurowych.

    > Oczywiście. Też masa tego. Ale z chwilą uprawomocnienia decyzji, a nie z
    > chwilą wydania. Tu jest szkopuł. Oni wiedzieli, że żaden sąd tego nie
    > przyklepie i w większości wypadków uchyli te decyzje.

    Wiedzieli, wiedzieli też że większość po prostu tego nie doczeka. Sercem
    jestem za tym, żeby to było osądzone. Niestety nie będzie. Dlatego
    jestem ciekawy jak ty byś postąpił gdyby "ubecy" organizowali jakiś
    solidny protest. Wciągałbyś do suk i swiadczył o "naruszeniu
    nietykalności"? Czy tylko w necie jesteś taki stanowczy, a jakby
    przyszło co do czego to byś kolegów upadlał, bo rozkaz jest rozkaz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!