  • Data: 2022-08-19 17:11:47
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogarniasz, że SB nie było żadną instytucją, do której mogłeś się
    > przyjąć, albo nie?

    Do tej pracy łapanki na ulicach robili?

    > Wg ówczesnego stanu prawnego za bezpieczeństwo
    > wewnętrzne odpowiadały Urzędy Spraw Wewnętrznych, w ramach których część
    > ludzi była na etatach milicyjnych, a część na etatach służby
    > bezpieczeństwa.

    No i?
    Trzeba być albo debilem, albo szują (albo zwykłym oportunistą), żeby z
    własnej nieprzymuszonej woli zatrudniać się w aparacie państwa
    reżimowego. I to do tego jeszcze w takim aparcie.
    To właśnie tacy ludzie umożliwiają trwanie państwa reżimowego.

    > W tej drugiej grupie była nieliczna grupa w ogóle
    > zajmująca się pracą operacyjną, a i tu tylko część z tych osób w ogóle
    > miała cokolwiek z polityką wspólnego.

    Oczywiście... sami niewinni...
    Reżim upada i nagle się okazuje, że przecież było tylko kilka osób za to
    odpowiedzialnych, nieliczna grupa, wręcz na palcach jednej ręki można
    policzyć, a ta cała reszta oczywiście nie miała z tym nic wspólnego...
    Tylko jak to możliwe, że te kilka osób trzymało za gardło całe państwo?
    Funkcjonariusze ZOMO też niewinni, bo tylko rozkazy wykonywali, a
    rozkazy trzeba wykonywać?
    A ta pani, co w księgowości MSW zomowcowi, czy ubekowi wypłatę
    naliczała, to też niewinna, nie? Przecież ona nie wiedziała, że to
    zomowiec, a poza tym przecież też naliczała "niewinnym" milicjantom.
    Kazali jej stukać w kalkulator i tyle, a tak w ogóle to nie wiedziała z
    kim ma podpisaną umowę o pracę...

    > To co robili nie miało większego
    > przełożenia na to, na jakich etatach byli.

    Jasne...
    A mnie chuj obchodzi, czy mieli większe, czy mniejsze przełożenie na reżim.
    Normalny człowiek nie przyłożyłby do tego ręki. Nie zatrudniłby się w
    takiej instytucji i tyle.

    Nikt normalny nie zatrudnia się w państwie reżimowym w siłowym urzędzie
    służącym do represjonowania obywateli. Choćby to był etat konserwatora
    powierzchni płaskich, czy wydawania kajaków w ośrodku wypoczynkowym dla
    zomowców. Trzeba mieć tupet, żeby po tym wszystkim, po latach sprzątania
    biurek ubekom później twierdzić, że jest się niewinnym "bo ja tylko tam
    sprzątałam i nie miało to większego przełożenia", "ja tylko zomowcom
    kajaki pożyczałem w ośrodku"...
    Dno i trzy metry mułu.

    Tak samo jak obecnie nikt normalny nie zatrudnia się np. w urzędzie
    propagandy pislamu. Sami, kurwa, niewinni tam pracują.

    > I teraz ktoś nie wiedząc, jak wyłowić tych właściwych walną gównem w
    > wentylator, a następnie patrzył, kogo opryskało.

    Nic nie musiało pryskać. Każdy kto pracował dla reżimu sam się tym
    gównem wymazał. W mniejszym, lub większym stopniu, ale jednak.
    Cieć na bramie parkingu MSW był tak samo umazany gównem. To nie jest
    tak, że jak pracujesz jako cieć w aparacie represjonującym obywateli, to
    nie masz nic wspólnego z polityką.

    > Coś, jakby po
    > informacji, że złodziej w czerwonej koszulce okrada sklepy w centrum
    > handlowym złapać 10 w czerwonych koszulkach i oskarżyć o kradzieże
    > sklepowe.
    > Niby pewnie w centrum kilku złodziei jest. Nie można
    > wykluczyć, że niektórzy z nich w czerwonych koszulkach chodzą.

    Nie, to nie jest coś jakby to.

    To coś jakbyś wiedział, że ubecy i zomowcy podlegają pod MSW i pomimo
    tej wiedzy zatrudniasz się na ciecia w MSW (albo sprzątaczki, albo
    gońca, albo cokolwiek dowolnego...).
    Albo gdy już wcześniej pracowałeś jako cieć i dowiadujesz się co ubecy i
    zomowcy wyprawiają i nadal pracujesz w takiej instytucji i się nie
    zwalniasz.

    A po wszystkim twierdzisz, że jesteś niewinny, bo przecież nie miałeś
    nic wspólnego z polityką.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr