  • Data: 2022-08-16 20:48:22
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2022 o 20:07, J.F pisze:

    > Aczkolwiek ... jak ktos w latach 1982-89 chcial zostac milicjantem ...
    > to moze zasluzyl na odpowiedzialnosc zbiorową :-)

    Też.
    W stanie wojennym chcieli mi zmienić kartę mobilizacyjną i dać przydział
    do ROMO. W WKU byli bardzo zaskoczeni, kiedy im powiedziałem, żeby od
    razu mnie zamknęli, bo na pewno się nie zgłoszę. Zatem miejsca
    mobilizacji nie zmienili, pozostawili do kabusów, ale za to wzięli na
    ćwiczenia rezerwy i wywieźli na poligon do Raduczy. Fajnie było, jako
    jedyny w trakcie zająć politycznych mogłem oficjalnie leżeć w swoim
    łóżku. A to wskutek tylko jednego pytania zadanego oficerowi podczas
    wykładu. :)
    Każdy, kto w tamtym czasie szedł do służby w organach represji, powinien
    teraz po 65 roku życia mieć najniższą emeryturę.

    --
    -
    Akarm