  • Data: 2022-08-16 21:22:13
    Temat: Re: JEBAĆ SRUE
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-16-sierpnia-2022 o 20:40, Robert Tomasik pisze:
    > Emerytura, to jest coś, co sobie wypracowujesz.

    Wierzysz w to? OFE też było Twoje?

    Wszyscy wiemy że to jest dalej piramida finansowa.

    Zaklęcia o koncie takim, koncie srakim nic tu nie zmienią

    regułą jest, że
    > po pozytywnym dla funkcjonariusza wyroku Zakład Emerytalny się odwołuje
    > - dla zasady.

    Jest wielu pokrzywdzonych w taki sposób.
    Moja matka się urodziła kilka dni za wcześnie. Miałaby wyższą a ma głodową.

    Jednak tylko wobec UBeków takie "współczucie"

    TFUUUUUUUUU