eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowego › Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Data: 2012-01-12 21:20:42
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:4f0f4a7f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > news:4f0f49ab$0$1255$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Jak wyjdzie ok, to ślij do serwisu Seagate. Wymienią na drugi.
    > kurde węszę dalej... Sklep odda Ci kase a sobie weźmie nowy i
    > sprzeda...ale cyrk
    > Tylko że może sklep dostać taki z naklejką Refurb (ja taki dostałem rok
    > temu) ale sprawny.

    http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance/samsung-warranty-faq

    Ja bym kazał oddać mi dysk i sam bym załatwił. I gwno by mnie obchodziło że
    gdzieś tam poszedł jakby się tłumaczyli. Nie zgadzasz się na ich propozycję
    i odbierasz dysk.
    Wysyłasz do przedstawiciela. Tutaj paragon nie jest potrzebny, decyduje
    gwarancja fabryczna.
    Drukujesz RMA, i wysyłasz kurierem na swój koszt (jak wysyłałem przez
    TanieKrurier za 19 zeta), spowrotem odsyłają na ich koszt. Musisz kurierem
    wysłać.


    Pozdro

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.12 11:30 K
  • 15.01.12 11:30 K
  • 15.01.12 11:32 K
  • 15.01.12 15:17 Czeslawek
  • 18.01.12 13:50 K
  • 18.01.12 13:50 K
  • 18.01.12 17:08 Czeslawek
  • 18.01.12 17:11 AZ
  • 18.01.12 17:29 Irokez
  • 18.01.12 19:19 Mateusz
  • 18.01.12 20:17 K
  • 18.01.12 20:19 K
  • 18.01.12 20:32 Irokez
  • 18.01.12 20:42 K
  • 18.01.12 21:35 januszek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1