eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowego › Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Data: 2012-01-18 13:50:56
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15-01-2012 16:17, Czeslawek pisze:
    > W dniu 2012-01-15 12:30, K pisze:
    >>> Korzystałeś z gwarancji czy z niezgodności z umową?
    >>>
    >>
    >> z gwarancji.
    > A przeczytałeś warunki gwarancji? Za gwarancję z reguły odpowiada
    > producent, a dla niego taniej i łatwiej jest dać nowy dysk niż oddawać
    > pieniądze.
    >
    > Kiedyś kupiłem sobie dysk 250GB na złączu ATA z 5 letnią gwarancją. Dysk
    > padł po dwóch latach, więc postanowiłem skorzystać z gwarancji i
    > zaniosłem go do sklepu.
    > W okresie kiedy ten dysk się uszkodził producent nie produkował już
    > takiego modelu i ciężko było dostać jakikolwiek dysk na złączu ATA. A
    > te, które można było nabyć miały pojemność 500 GB i kosztowały ok 2,5
    > razy tyle, co dałem za swój.
    > Po trzech tygodniach od dostarczenia dysku otrzymałem od sklepu
    > informację, że uszkodzenie zostało uznane i że zwrócą mi pieniądze, bo
    > producent takich dysków już nie produkuje.
    > Przeczuwając szwindel zażądałem dysku o nie gorszych parametrach lub
    > zwrotu starego dysku. Po dłuższej wymianie korespondencji otrzymałem
    > dysk 500GB ba złączu ATA. Podsumowując jestem prawie pewien, że
    > producent w ramach gwarancji wymienił dysk na 500 GB, a sklep próbował
    > na tym skorzystać.
    >

    sklep twierdzi ze dysk zostal zutylizowany przez gwaranta, ktory oddal
    pieniadze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1