  • Data: 2012-01-18 17:29:17
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jf6ugq$dji$4@node2.news.atman.pl...
    > Przeciez to sciema jest. Niech mu pokaza odpowiedz producenta. Sklep
    > dostal "za darmo" dysk ktory sprzeda po aktualnej wyzszej cenie a
    > jemu oddadza kase.

    Dokładnie jest tak jak mówisz.
    Jaki to sklep ku pamięci potomnym?
    A poza tym jaki dysk? Aha i stan dysku możesz sprawdzić u dystrybutora.
    Tylko potrzebny serial i typ.
    UOKiK się takimi sprawami czasami nie zajmuje? A może i PIH?
    Bo mi się dwie rzeczy nie podobają - nie oddadzą kasy bo nie ma paragonu (to
    na jakiej podstawie wiedzą ile kosztował)?
    Ale zutylizowali (gwarant.. hahaha.. pierwsze słyszę..) i jednak dają jakąś
    tam kasę?
    hmm.. może nawet zgłoszenie podejrzenia wyłudzenia

    Pozdro

    --
    Irokez