  • Data: 2012-01-18 20:32:13
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jf79fo$1ln$2@inews.gazeta.pl...

    > Sklep to Gral w Gdańsku/Gdyni, dysk Samsung HM500JI. numer seryjny oraz
    > numer paragonu mam na zgloszeniu reklamacyjnym. teraz sklep twierdzi ze
    > moze mi dac pieniadze i paragon (chyba duplikat?).

    Zaraz bo nie trybię. Zgubiłeś paragon a jednak oni mają numer paragonu? To
    jak imienny był?
    Druga sprawa dostałeś papier zatytułowany "gwarancja" ? kto był gwarantem na
    nim jak tak?
    Jak nie to gwarantem jest obecnie Seagate, a ten nic nie utylizuje za kasę
    tylko zamienia sztukę na sztukę.
    Ja bym żadał dysku na zasadach jak tutaj:
    http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance/samsung-warranty-faq
    a jak nie to potraktował jak próbę wyłudzenia pieniędzy.

    --
    Irokez