  • Data: 2020-10-29 14:50:00
    Temat: Re: aborcja
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2020 o 11:55, Wiesiaczek pisze:

    > Dużo lepiej byłoby, żeby państwem rządził jeden człowiek lub jedna
    > partia (nazwijmy go gospodarzem) przez znacznie dłuższy okres niż jedna
    > czy dwie kadencje. Wtedy można będzie mówić o odpowiedzialności za to,
    > co robi.

    Np. Korea Płn?
    Opowiesz coś o odpowiedzialności za to co robi?

    > Wiem, obecna propaganda nazwie to dyktaturą ale niech sobie
    > nazywa.

    A masz jakąś bardziej adekwatną nazwę na to, co się dzieje w Korei Płn?
    Zaproponuj coś.

    > Ale jaki jest sens demokracji gdy 49% jest niezadowolonych?

    Zawsze to lepiej, gdy zadowolonych jest 100%.
    Jak w Korei Płn.

    > Wystarczy porównać kraje z "dyktaturą" z krajami z "demokracją".
    > Chiny, Rosja, Białoruś, KRLD rozwijają się znacznie lepiej od USA,
    > Iraku, Polski czy Ukrainy.

    Jeżeli ludzi traktujemy jak niewolników, to oczywiście masz rację.
    Ale czy tak jest lepiej dla niewolnika, to wątpię.

    Ludzie marzący o życiu w takich systemach zawsze sobie wyobrażają, że to
    akurat oni będą w kaście wybrańców, a nie siłą roboczą w obozie pracy.
    Jakoś nigdy nie są w stanie wyjaśnić na jakiej podstawie tak sądzą.

    > Po co więc szarpać się z wyborami co parę lat, które niczego dobrego nie
    > wnoszą a tylko pogrążają kraj w ruinie?

    Zawsze możesz się dowiedzieć po co, porównując np. Koreę Płn. z dowolnym
    państwem, gdzie są uczciwe wybory.

    Pozdrawiam
    Piotr