  • Data: 2020-10-29 14:39:13
    Temat: Re: aborcja
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2020 o 11:04, Liwiusz pisze:

    > Na tym właśnie polega demokracja.

    Nie. Wtedy to nie jest demokracja.

    > Nawet jeśli w konstytucji chcemy
    > zapisać jakieś przywileje dla mniejszości, to wymagają one zgody
    > większości.

    Wykluczanie w Konstytucji praw dla mniejszości, tych samych co ma
    większość, to głupi pomysł. Bardzo głupi.

    Wiem, prawacatwo nazywa przywilejami coś, co im się należy z racji bycia
    prawakiem, a innym się nie należy, bo tak sobie ubzdurało prawactwo w
    swoich prawackich pustych łbach. Ale to nie ma nic wspólnego z
    przywilejami, a tym bardziej z demokracją.

    > Trudno mi podjąć dyskusję, bo merytoryki w twoim poście nie ma.

    A mi wręcz przeciwnie. Bardzo łatwo się dyskutuje z takimi jak ty, bo w
    zderzeniu z argumentami jedyne co potraficie, to się zapowietrzyć.
    Dowiedz się na czym polega demokracja i może wtedy dasz radę podjąć
    dyskusję.

    Pozdrawiam
    Piotr