eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 13:13:02
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23 Sie, 14:13, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    >   Luke pisze:
    >
    > > Miałbym pytanie. Podczas zakupów, odkładając słoik na piramidkę leżącą na
    > > półkę, strąciłem inny słoik, ten z kolei potrącił inne, wywołał małą lawinę.
    > > Kilka słoików się stłukło. Obciążono mnie kosztami stłuczonych słoików i w
    > > związku z tym mam pytania:
    >
    > > - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi wypadkami? (słoiki
    > > stały w "piramidkach" na półkach bez barier)
    >
    > Na dwoje babka wróżyła - albo ich ułożenie było niebezpieczne i w każdej
    > chwili od najdrobniejszego wstrząsu mogło się posypać, albo Ty
    > zachowałeś się jak słoń w składzie porcelany.
    >

    Chcacemu nie dzieje sie krzywda - chcial brac sloik z piramidy
    to mogl sie liczyc ze cos straci.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1