eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 16:42:43
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:g8p08c$kut$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:6175639e-9ea0-4e50-a060-9685578305b0@k30g2000hs
    e.googlegroups.com...
    >> To nie klient a sklep sobie odkupi przecież. Klient powinien ponieść
    >> rzeczywistą cenę tego odkupienia.
    >
    > Źle rozumujesz. Dla sklepu jest strata bo każdy słoik ma przynieść zysk.
    > Kupujący odpowiada za wartość towaru na półce, a nie w hurtowni.
    No ba....
    Na półce to taki słoik przygotowany do rozwałki to mógłby wtedy kosztować 5
    tys.

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1