  • Data: 2008-08-23 18:40:22
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Luke" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl...
    > Miałbym pytanie. Podczas zakupów, odkładając słoik na piramidkę leżącą na
    > półkę, strąciłem inny słoik, ten z kolei potrącił inne, wywołał małą
    > lawinę.
    > Kilka słoików się stłukło. Obciążono mnie kosztami stłuczonych słoików i w
    > związku z tym mam pytania:
    >
    > - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi wypadkami?
    > (słoiki
    > stały w "piramidkach" na półkach bez barier)
    >
    > - Czy zgodne jest z prawem obciążanie pełnym kosztem uszkodzonego towaru?
    > rzeczywista strata sklepu jest mniejsza (towar zakupiony został od
> [...]

    co prawda od razu zaznaczam, ze nie znam podstawy prawnej ale...
    u mnie w sklepie z odzieza klient nie ponosi ZADNEJ odpowiedzialnosci. Nawet
    jesli baba xxxxxxl próbuje wcisnac sie w malutka s, lub dzieciak upacka cos
    czekloada.
    Pytałam dlaczego tak, odpowiedziano mi tylko ze nie ma podstawy prawnej do
    obciazenia, bo uszkodzenie nie było celowe....

    z drugiej strony jeszcze nie słyszałam o przypadku, by w jakims markecie
    kogos obciazono.....

    Easy