eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 19:23:30
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 23 Aug 2008, r...@o...pl wrote:

    > On 23 Sie, 14:13, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    >> Na dwoje babka wróżyła - albo ich ułożenie było niebezpieczne i w każdej
    >> chwili od najdrobniejszego wstrząsu mogło się posypać, albo Ty
    >> zachowałeś się jak słoń w składzie porcelany.
    >
    > Chcacemu nie dzieje sie krzywda - chcial brac sloik z piramidy
    > to mogl sie liczyc ze cos straci.

    To NIE JEST argument, bo działa równie dobrze w drugą stronę.
    Chcącemu nie dzieje się krzywda - jak sprzedawca poustawiał w stos
    to mógł się liczyć że ktoś potrąci.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1