eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 14:05:11
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Aug 23, 2:36 pm, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > > To nie klient a sklep sobie odkupi przecież. Klient powinien ponieść
    > > rzeczywistą cenę tego odkupienia.
    >
    > Źle rozumujesz. Dla sklepu jest strata bo każdy słoik ma przynieść zysk.

    Dla sklepu byłoby to stratą tylko w wypadku, gdyby stłuczone zostały
    wszystkie słoiki (lub prawie wszystkie, tak że pozostałe zostałyby
    kupione przed wystawieniem uzupełnienia) i na skutek tego nastąpiła
    przerwa w ich sprzedaży. Skoro jednak zostało słoików na tyle, że dla
    nikogo ich nie zabrakło, sklep nie ponosi szkody z powodu
    niesprzedanych słoików, które przyniosłyby zysk, o którym mówisz.

    > Kupujący odpowiada za wartość towaru na półce, a nie w hurtowni.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1