eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 14:18:14
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik " Luke" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl...

    Po pierwsze, jeśli nawet miałbyś pokryć koszt tych dżemów, to na pewno nie
    po cenie detalicznej. Sklep poniósł straty równe cenie hurtowej
    pomniejszonej o podatek VAT. To może być nawet połowę mniej.

    Po drugie - jak już ktoś tu zauważył - ponosisz odpowiedzialności tylko za
    normalne następstwa swojego działania. Na pewno normalnym następstwem
    odłożenia na półkę słoika nie jest rozbicie kilkunastu innych. Jeśli tak
    się stało, to już problem sklepu, a nie Twój.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1