eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-24 00:35:46
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 23.08.2008 Paweł Marcisz <p...@g...com> napisał/a:
    >> tyle że między ceną zakupu towaru a ceną na półce są jeszcze inne koszty
    >> których istnienia raczysz nie zauważać :
    > Raczę zauważać. To Ty nie raczysz czytać moich postów :-(

    No koszty transportu to pewnie by w to weszły (takoż parę innych) ale i
    tak nie byłoby to sumarycznie równe cenie z półki.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1