eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 15:19:29
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: "Paweł" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    tyle że między ceną zakupu towaru a ceną na półce są jeszcze inne koszty
    których istnienia raczysz nie zauważać : choćby koszty transportu, koszty
    logistyczne (ktoś ten dodatkowy towar musi zamówić), ktoś go musi
    rozładować, ktoś musi poukładać na półce, ktoś musi posprzątać szkło i cały
    syf po tamtych rozbitych itd itd itd

    imo nakaz zapłaty nieuważnemu za to wg cen na półce jest jak najbardziej
    fair ,
    łaski im nie robi, w zasadzie to powinien po sobie jeszcze posprzątac :-)




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1