eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 17:06:32
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Aug 23, 5:19 pm, "Paweł" <s...@s...pl> wrote:
    > tyle że między ceną zakupu towaru a ceną na półce są jeszcze inne koszty
    > których istnienia raczysz nie zauważać :

    Raczę zauważać. To Ty nie raczysz czytać moich postów :-(

    > imo nakaz zapłaty nieuważnemu za to wg cen na półce jest jak najbardziej
    > fair ,

    Fair, nie fair, prawo przewiduje naprawienie szkody.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1