  • Data: 2005-04-28 22:21:03
    Temat: Re: Zawiadomienie Kuraratorium
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ale to nie jest kwestia umowy, tylko zgody na popełnienie na jego szkodę
    > przestępstwa. Coś jak wyjście z ringu zawodnika po drugiej rundzie.
    > Umawiali się na trzy. To znaczy, ze można mu w szatni dołożyć bezkarnie?

    Tu masz rację, trochę pomieszałem dwie sytuacje. Bo rzeczywiście, jeśli
    przyjmiemy, że jest to zgoda na popełnienie na jego szkodę przestępstwa,
    to może ją odwołać. Ale jeśli jest to przekazanie szkole prawa do
    wyłącznego dysponowania dokumentem w określonym zakresie, to nie mamy
    już do czynienia ze zgodą pokrzywdzonego na dokonanie czynu
    zabronionego, a w ogóle z brakiem czynu zabronionego, bo nie ma jednego
    z jego znamion.

    KG