  • Data: 2023-04-23 17:59:30
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak będę chciał, by Kviatek zmienił zdanie, to zacznę się upierać, ze ta
    > szczepionka jest wszechstronni przebadana, a gość sam będzie zaprzeczał.

    Nie sądzę - kwiatkowi wiele można zarzucić ale nie to że nie jest bardzo
    stabilny w swoich poglądach.

    > Nie będę polemizował, bo po prostu nie mam zielonego pojęcia. Ale w
    > sumie zaprzestano tej nagonki na szczepienia. Przynajmniej w mojej
    > okolicy. Chyba nawet nikt teraz nie szczepi, albo mało się rzucają w oczy.

    Teraz się uspokoiło. Jest już stan ustalony - wiadomo że żadnych
    obowiązkowych szczepionek na kowid nie będzie a same szczepionki pod
    każdym względem przypominają te na grypę, co zasadniczo kończy (na
    razie) temat. Rok temu zarówno co aktywniejsi proszczepionkowcy jak i
    politycy opozycji nawoływali szykanowania nieszczepów aż się
    "dobrowolnie" zaszczepią.

    > Nie chce mi sie szukać, ale gdzieś był przepis, ze kłamstwo w tym
    > wypadku nei jest przestępstwem. Taki dodatkowy kontratyp.

    W jakim przypadku? W przypadku kłamiącego polityka pełniącego funkcje
    konstytucyjne odpowiada on tylko przed trybunałem stanu. A jak zrobił
    obywatelom krzywdę przekraczając uprawnienia, to okazuje się że
    odszkodowanie się nie należy bo to "prawo" było bezprawne i to wybór
    obywatela że się zastosował. A i policjanta co je egzekwował, bo on
    akurat immunitetu nie ma. Także z tym "ja tylko wykonywałem rozkazy" to
    bym uważał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!