  • Data: 2022-03-02 16:53:32
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2022 o 14:18, Kviat pisze:
    >> Pozostaje waluta wirtualna.
    > Jak im ktoś ją sprzeda za ruble.

    Oni mają jakiś przepis, ze jak coś za granicę sprzedasz za walutę
    wirtualną, to musisz ja odsprzedać minim 80% Skarbowi Państwa.
    Szczegółów nie znam. Widziałem gdzieś jakąś migawkę. podejrzewam, ze też
    po bardzo niekorzystnym kursie.

    > A jeżeli nawet mają trochę zgromadzonych, to chyba najpierw będą musieli
    > kupić jedzenie dla swoich żołnierzy, bo czytałem, że chodzą po Ukrainie
    > i żebrzą.

    Ludzie głupoty wypisują. Oni mają po prostu problem z logistyką. Po za
    tym żołnierz, jak się nudzi, to zawsze ma głupie pomysły. oni raczej z
    głodu tam nie chodzą, a z głupoty.

    > Emerytury trollom też będą wypłacać w wirtualnej walucie?
    > Ciekawe kiedy do nich dotrze, że są w dupie i szanse na ruską emeryturę
    > właśnie im się mocno zredukowały.

    teraz, to nie wiem, o kim piszesz. Sądzisz, ze w Rosji do władzy mogą
    dojść oszołomi zabierający swoim żołnierzom emerytury?

    --
    Robert Tomasik