  • Data: 2022-03-02 20:02:54
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2022 o 17:42, J.F. pisze:

    > Nie ma obowiazku lubic Ukraincow, mozna np w Wołynia pochodzic ...

    Bo widzisz, mam sąsiada, ale to nie znaczy, że jakby go napadł jakiś
    łysy faszystowski kibol, to stałbym z boku i pierdolił, że mu się
    należało i dobrze mu tak, bo jego pradziadek na wycieraczkę nasrał
    mojemu pradziadkowi.

    Podaj mi jeden powód, dlaczego mam nie lubić jakiegoś gościa, którego
    nawet nie znam, a który urodził się np.30 lat po Wołyniu?

    Co trzeba nie tak mieć z głową, żeby dość do wniosku, że się takiego
    gościa nie lubi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr