  • Data: 2022-03-02 16:47:03
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2022 o 14:37, Olin pisze:

    > Le Penównie i AfD Fiutin chociaż płaci, a tymczasem nasze Filipki i Ąccy
    > chyba robią laskę Fiutinowi z miłości,

    Wcale bym się nie zdziwił, że nasi robią dla fiutina za darmo, z
    głupoty, ale trudno mi w to uwierzyć.

    https://www.facebook.com/tomasz.piatek.374
    https://www.facebook.com/tomasz.piatek.374/posts/102
    26271364519359

    https://niezalezna.pl/269588-firma-oligarchy-z-rosji
    -wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
    ji
    https://niezalezna.pl/269638-z-czego-zyje-krzysztof-
    bosak-niejasne-zrodla-dochodow-lidera-konfederacji

    Pozdrawiam
    Piotr