  • 1. Data: 2022-02-21 23:01:02
    Temat: Wjechali
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Słuszną linię miała PO zmniejszając armię do 65 tys.

  • 2. Data: 2022-02-22 10:30:56
    Temat: Re: Wjechali
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2022 23:01:02 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Słuszną linię miała PO zmniejszając armię do 65 tys.

    PiS rozbudowało?
    Moze i rozbudowało ... o WOT.
    Smigłowcow nie kupili.
    Abramsy kupili ... ale jeszcze nie dotarly.
    Patrioty kupili ... dotarly?

    Tak czy inaczej - Ukrainie sami nie pomozemy wojskowo.
    No chyba, zebysmy sie tak odważyli ... ale czy bylibysmy w stanie,
    nawet, gdybysmy mieli troche wiekszą armię?

    No i jak im pomóc - wysłac piechotę do siedzenia w okopach,
    pilotow w samolotach, czy jakies drony z operatorami ?

    Ukraina ma zreszta wiecej ludzi niz my, chyba wiecej wojska,
    i wiecej starego sprzętu.

    Drony ... zakupilismy tureckie. PiS odrzucil polski projekt, ktory
    zreszta jakis malo polski był.

    A gdzies tam hen daleko - pamietac, ze Putin ma xx tysiecy glowic
    nuklearnych, i wystarczy mu guzik nacisnać, wiec pierwsza zasada
    naszej polityki - nie draznic Niedzwiedzia ... za mocno ...

    J.

  • 3. Data: 2022-02-22 10:44:47
    Temat: Re: Wjechali [Redukcja WP: Przywrócić pobór?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Słuszną linię miała PO zmniejszając armię do 65 tys.

    A to temat na pl.soc.polityka albo pl.pregierz czy na pl.soc.prawo ?
    Jak rozumiem *ciebie* w kamasze nie wezmą?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-02-23 10:23:27
    Temat: Re: czy kacapska inwazja to 'polityczne złoto' dla Liliputina?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Feb 2022 23:01:02 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Słuszną linię miała PO zmniejszając armię do 65 tys.

    Nie lękaj się!
    Fortu Trump nie wezmą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2022-02-23 11:53:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-lutego-2022 o 10:30, J.F pisze:
    > No i jak im pomóc

    Dlaczego chcesz pomagać Ukrainie fizycznie wysyłając wojsko?

    Nawet Bajden tego nie zrobi.

    Mamy mieć u siebie WOJSKO a nie troczki od kaleson.

    Tylko dlaczego trzeba aż wzmożonego Putina żeby polskie i europejskie
    lewackie "elyty" sobie to uświadomiły?

    Realny świat właśnie tak wygląda. "WOJNY" toczą się cały czas nie
    koniecznie z użyciem wojska i są czasem straszniejsze w skutkach dla
    zwykłego obywatela.

  • 6. Data: 2022-02-23 12:06:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Feb 2022 11:53:53 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Tylko dlaczego trzeba aż wzmożonego Putina żeby polskie i europejskie
    > lewackie "elyty" sobie to uświadomiły?

    Przypomnę, że Pinokio niecały miesiąc temu był na sabacie agentów i
    wielbicieli Vlada Truciciela w Madrycie.
    Jak powiedział:
    "Bardzo dobrze, że mogliśmy być dzisiaj wśród naszych przyjaciół "

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-02-23 13:07:09
    Od: n...@o...pl

    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > Słuszną linię miała PO zmniejszając armię do 65 tys.

    Mniej TVPiS.
    Nigdzie nie wjechali.
    Chociaż PiS pewnie codziennie modli się, by wjechali.

  • 8. Data: 2022-02-23 13:33:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Dlaczego chcesz pomagać Ukrainie fizycznie wysyłając wojsko?

    A jak inaczej?
    Moskwe zbombardowac?

    >Nawet Bajden tego nie zrobi.

    Wyslal do Korei. Do Wietnamu, do Kuwejtu.
    Ale Ukraina jakas gorsza ...

    >Mamy mieć u siebie WOJSKO a nie troczki od kaleson.
    >Tylko dlaczego trzeba aż wzmożonego Putina żeby polskie i europejskie
    >lewackie "elyty" sobie to uświadomiły?

    50 lat spokoju i rosnacych kosztow :-)

    >Realny świat właśnie tak wygląda. "WOJNY" toczą się cały czas nie
    >koniecznie z użyciem wojska

    Nawet takie z wojskiem. Ale daleko od nas.
    Choc czasem blisko.

    >i są czasem straszniejsze w skutkach dla zwykłego obywatela.

    Postep :-(

    J.

  • 9. Data: 2022-02-23 15:38:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-23-lutego-2022 o 12:06, Olin pisze:

    > Przypomnę, że Pinokio niecały miesiąc temu był na sabacie agentów i
    > wielbicieli Vlada Truciciela w Madrycie.
    > Jak powiedział:
    > "Bardzo dobrze, że mogliśmy być dzisiaj wśród naszych przyjaciół"

    Markela się całowała i uśmiechała do Putina. I co z tego?

  • 10. Data: 2022-02-23 15:40:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-23-lutego-2022 o 13:33, J.F. pisze:
    > Wyslal do Korei. Do Wietnamu, do Kuwejtu.
    > Ale Ukraina jakas gorsza ...

    Może Tramp... Ale ten niedołęga nie ma jaj. Ustąpi, pogrzebie Ukrainę i
    będzie miał do końca kadencji spokój.