  • Data: 2012-10-25 15:11:48
    Temat: Re: Uczelnia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    student wrote:
    > Witam,
    > Powtarzałem semestr drugi na uczelni i nie zdałem jednego przedmiotu, z
    > którego w normalnym trybie mógłbym mieć warunek i mieć warunkowe
    > zaliczenie semestru. Złożyłem wniosek do dziekanatu o warunkowe
    > zaliczenie semestru. Dostałem zgode na piśmie od dziekana którą
    > odebrałem w dniu 20.10.2012. W dniu 22.10.2012 dostałem telefon z
    > dziekanatu z informacją, że decyzja została cofnięta i pismo zostanie do
    > mnie wysłane lub moge je odebrać osobiście. Czy w takiej sytuacji moge
    > zrobić więcej niż błagać dziekana o przepuszczenie na kolejny semestr?
> [...]

    Pozostało ci czekać na to pismo od dziekana i przeczytać co tam jest
    napisane. Po prostu idz i to pismo odbierz. Bedziesz szybciej wiedział
    co i jak.
    Jak przeczytasz to pozostało ci pogadanie z dziekanem (nieformalnie)
    albo odwołanie od decyzji rektora (formalnie).

    Wszystko zależy od tego na co się powołali.
    Ale skoro dziekan zmienił decyzję to raczej niewiele wskórasz u niego.
    Podejrzewam, ze regulamin studiów nie przewiduje warunkowego zaliczenia
    powtarzanego semestru. Czy to byl ten sam przedmiot, który oblałeś
    poprzednio?