  • Data: 2012-10-25 22:14:05
    Temat: Re: Uczelnia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    student wrote:>
    > "zaliczenie zajęć dydaktycznych, praktyk i innych obowiązków
    > przewidzianych w planie studiów, z opóźnieniem nieprzekraczającym 1 roku
    > w stosunku do planu studiów przy czym uzupełnianie zaległości winno być
    > zgodne z planem studiów danego kierunku."
    >
    > Z punktu dziekanatu i dziekana pierwotnie semestr drugi miałem zaliczyć
    > w terminie 30.09.2011 co się nie udało co poskutkowało powtarzaniem
    > semestru drugiego który miałem zaliczyć do dnia 30.09.2012.
    Więc uznają
    > że gdyby przydzielili mi warunek z przedmiotu "A" to opóźnienie w jego
    > realizacji wyniosło by 2 lata zamiast "nieprzekraczalnego 1 roku",
    > ponieważ liczą ten okres od dnia 30.09.2012.
    >
    > Z mojego punktu widzenia, to że powtarzałem semestr który powinien być
    > zalczony 30.09.2012 wyznacza mi od tego momentu 1 rok na nadrobienie
    > zaległości którą jest zaliczenie przedmiotu "A". Czyli powinni mi
    > przyznać warunek ponieważ rok na nadrobienie zaległości mija w dniu
    > 30.09.2013.

    Daty mi sie nie zgadzaja

    napisz konkretne daty kiedy byl smestr 1, 2,3 kiedy przedmiot A byl w
    planie, kiedy go oblales po razy pierwszy, i kiedy chodziles na niego po
    raz drugi.

    > 1. Czy aby napewno to oni mają racje?

    pewnie tak.

    > 2. Czy dziekan może tak poprostu cofnąć decyzję, którą otrzymałem
    > oficjalnie na piśmie(zgoda na warunek, którą załączyłem)?

    Moze, jesli poprzednią podjął niezgodnie z prawem.

    > 3. Co z kosztami, które poniosłem z powodu jego decyzji np. wymagane
    > książki, dojazdy na uczelnie na zjazdy które dotychczas były i w których
    > uczestniczyłem(bo przecież miałem pisamo, że jestem przyjęty na trzeci
    > semestr)? Czy moge ich użyć jako argumentów do nie cofania wspomnianej
    > decyzji?

    Zawsze mozesz, ale to slepa uliczka. Co najwyzej dziekan cie za drzwi
    wyrzuci.

    > 4. Czy traktowanie powtarzania semestru jako brania warnków ze
    > wszystkich przedmiotów jest poprawne?

    O tym decyduje regulamin studiów

    (gdyby dziekanat nie potraktował w
    > ten sposób powtarzania semestru to nie było by problemu, ponieważ
    > awansowałbym warunkowo na kolejny semestr).

    Brnięcie w podważanie decyzji dziekana jest głupotą. Chyba, ze masz
    absolutną rację. Ale raczej nie masz.

    Po za tym w regulaminie w wiekszosci miejsc masz napisane, ze dziekan
    może, a nie ze dziekan musi.
    Wiec jak sie zaczniesz stawiac, to wylecisz za drzwi i na tym twoja
    przygoda sie skonczy.