  • Data: 2012-10-25 19:58:05
    Temat: Re: Uczelnia
    Od: student <e...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-25 14:50:19 +0000, witek said:

    > a, i przeczytaj par 35.
    >
    > :)

    Nadal męczy mnie jednak ten zapis:

    "zaliczenie zajęć dydaktycznych, praktyk i innych obowiązków
    przewidzianych w planie studiów, z opóźnieniem nieprzekraczającym 1
    roku w stosunku do planu studiów przy czym uzupełnianie zaległości
    winno być zgodne z planem studiów danego kierunku."

    Z punktu dziekanatu i dziekana pierwotnie semestr drugi miałem zaliczyć
    w terminie 30.09.2011 co się nie udało co poskutkowało powtarzaniem
    semestru drugiego który miałem zaliczyć do dnia 30.09.2012. Więc uznają
    że gdyby przydzielili mi warunek z przedmiotu "A" to opóźnienie w jego
    realizacji wyniosło by 2 lata zamiast "nieprzekraczalnego 1 roku",
    ponieważ liczą ten okres od dnia 30.09.2012.

    Z mojego punktu widzenia, to że powtarzałem semestr który powinien być
    zalczony 30.09.2012 wyznacza mi od tego momentu 1 rok na nadrobienie
    zaległości którą jest zaliczenie przedmiotu "A". Czyli powinni mi
    przyznać warunek ponieważ rok na nadrobienie zaległości mija w dniu
    30.09.2013.

    1. Czy aby napewno to oni mają racje?
    2. Czy dziekan może tak poprostu cofnąć decyzję, którą otrzymałem
    oficjalnie na piśmie(zgoda na warunek, którą załączyłem)?
    3. Co z kosztami, które poniosłem z powodu jego decyzji np. wymagane
    książki, dojazdy na uczelnie na zjazdy które dotychczas były i w
    których uczestniczyłem(bo przecież miałem pisamo, że jestem przyjęty na
    trzeci semestr)? Czy moge ich użyć jako argumentów do nie cofania
    wspomnianej decyzji?
    4. Czy traktowanie powtarzania semestru jako brania warnków ze
    wszystkich przedmiotów jest poprawne? (gdyby dziekanat nie potraktował
    w ten sposób powtarzania semestru to nie było by problemu, ponieważ
    awansowałbym warunkowo na kolejny semestr).