  • Data: 2012-10-25 22:42:21
    Temat: Re: Uczelnia
    Od: student <e...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-25 20:14:05 +0000, witek said:

    > Więc uznają

    > Daty mi sie nie zgadzaja
    >
    > napisz konkretne daty kiedy byl smestr 1, 2,3 kiedy przedmiot A byl w
    > planie, kiedy go oblales po razy pierwszy, i kiedy chodziles na niego
    > po raz drugi.

    > pewnie tak.

    > Moze, jesli poprzednią podjął niezgodnie z prawem.

    > Zawsze mozesz, ale to slepa uliczka. Co najwyzej dziekan cie za drzwi wyrzuci.

    > O tym decyduje regulamin studiów
    >
    > (gdyby dziekanat nie potraktował w
    > >

    > Brnięcie w podważanie decyzji dziekana jest głupotą. Chyba, ze masz
> [...]

    W takim razie uporządkuje jeszcze tylko daty żeby było wszystko jasne.
    02.2011-09.2011 --pierwsze podejście do semestru drugiego
    (przedmiot "A" pojawia się na liście przedmiotów w tym semestrze).
    Odpadłem z powodu nie uzyskania wymaganej liczby punktów do awansu.
    (Przedmiot "A" tez nie został zaliczony.)
    10.2011-02.2012 - urlop dziekański
    02.2012-09.2012 - powtarzanie semestru drugiego zakończone zdaniem
    wszystkim przedmiotów oprucz przedmiotu "A"
    30.09.2012 złożenie indeksu z wpisami i podania o warunkowe zaliczenie
    semestru.
    08.10.2012 - wydanie zgody dziekana
    20.10.2012 - odebranie pisma (zgody) z dziekanatu
    22.10.2012 - telefon z dziekanatu o cofnięciu decyzji (twierdząc, że
    pomyłka ludzka bo nie zauważyli że miałem powtórke semestru. Zapytali
    czy wysłać pismo pocztą czy odbiore osobiście w Piątek. Potwierdziłem
    odbiór osobisty w Piątek czyli jutro. Przy okazji wybieram się
    porozmawiać z dziekanem.)

    Zdaje się, że nic nie pomyliłem.