  • Data: 2022-08-03 16:51:57
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Aug 2022 16:37:40 +0200, Tomasz wrote:
    > Liwiusz w

    > Te, cfaniaczku obcinaczku, pytanie o wnioski dotyczyły tego co byłeś raczyć
    > wycią w swojej indolencji panie Malinowski
    >
    > "UFG ie ma mo zliwości się domagać czegokolwiek, TU ewentualnie może domagać
    > się dopłaty do składki."

    Jak sie okaze, ze polisa niewazna, to juz UFG bedzie sie mogl domagac
    kary.

    Czy sie okaze ... duzo zlej woli musieliby chyba prawnicy okazac.

    Przy czym
    -polisa sie kontynuuje automatycznie przy braku wypowiedzenia,
    a nikt nie wypowiedzial ... to jak rozumiec
    "Niestety wykupując ubezpieczenie, z rozpedu polisa została wystawiona
    na zmarłego meza."

    -akurat żona, majac współwłasnosc samochodu, chyba ma prawo oplacic
    polisę "za męża", a na pewno ma obowiazek pojazd ubezpieczyc.
    pytanie na głębszą analizę, co tu śmierć męza zmienia.

    > Umowa OC pojazdu nie jest na osobę, tylko na pojazd...

    Ale jest z osobą.

    > Zgodnie z prawem ma być ciągłość takiego ubezpieczenia OC, i nie ma
    > warunków, że ma być zawarta na osobę żyjącą, w chwili zawierania
    > umowy/kontynuacji.

    Ale to jest naturalne, ze nieżyjący nie moze zawrzeć umowy.
    A jak zawarł i podpisał ... oj, prokurator ma robotę :-)

    J.