  • Data: 2003-10-24 20:01:24
    Temat: Re: TPSA i NOM
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bn9iof$hft$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Co mnie oobchodzi,że TPSA nie może lub nie
    > chce sie dogadać z TPSA w sprawie faktur?.

    Może ma schizofrenie?

    > stacjonarny TPSA?.Czy w tym porąbanym kraju tylko idioci mają coś do
    > powiedzenia?.Czy w tym kraju jest jakieś prawo?!!!.Nie neguję konieczności
    > zapłacenia rachunku(ów) ale chyba bezczelność biurokracji przechodzi
    > wszelkie granice!!.Co mam robić ?.

    Punkąc się w czoło i łyknąć coś na uspokojenie. A potem pomyśleć długo i
    spokojnie na sensem swojego życia. Niezależnie od wyniku tego namysłu należy
    przed podjęciem kroków ostatecznych zapłacić wydzwonione faktury.

    No i przed pisaniem durnych postów należy cztac archiwum, bo jesteś 3 w tym
    tygodniu.

    Błueee... Czy w tym kraju mieszakja sami kombinatorzy i naciągacze? I to
    jeszcze przekonani o swojej moralności!!! Swiat się kończy...

    --
    Depi.