  • Data: 2003-10-25 10:26:49
    Temat: Re: TPSA i NOM
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, October 24, 2003 11:12 PM
    Subject: Re: TPSA i NOM

    > Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości

    > na
    > >
    > Tak ... tak samo jak : Za szkody wyzadzone przez dzieci odpowiadaja
    rodzice
    > ... Jesli nie zabezpieczylo sie odpowiednio telefonu w SWOJEJ siedzibie to
    > za to bedziesz placil ...

    chyba wyRZadzone miales na mysli

    Poza tym, zyjemy w kraju w ktorym:

    - pracodawcy nie placa pracownikom,

    - urzedy skarbowe karza za niesolidnosc kontrahentow i z kontrola zwlekaja
    do ostatniej chwili, zeby tylko naroslu duze odsetki,

    - ilosc pieniedzy wyprowadzonych ze Skarbu Panstwa do rajow podatkowych i na
    konta w szwajcarskich bankach kilkakrotnie przekroczyla dziure budzetowa,

    - przetargi zalatwia sie za lapowe i fifty-fifty,

    - nie ma pieniedzy na szkoly, sluzbe zdrowia sa natomiast na limuzyny i
    wysokie gaze dla najwyzszych urzednikow,

    - banki i operatorzy telekomunikacyjni stosuja najwyzsze na swiecie stawki
    za swe uslugi,

    - developerzy bezlitosnie robia w babmuko inwestorow (videP: Sprawa dla
    reportera TVP)

    - paliwo drozeje natychmiast po ogloszeniu podwyzki, a gdy jest (raz na
    ruski rok) obnizka, dopiero po wyczerpaniu drozszych zapasow,

    - nikt nikomu nie placi za nic

    - mnostwo innych patologii, ktorych przyklad idzie z gory

    I dlaczego JA mam byc jedynym uczciwym, ktory, gdy pojawi sie furtka prawna
    umozliwiajaca niezaplacenie za jakies durne uslugi mam z tego nie
    skorzystac ???
    Dlaczego mam placic komus na podstawie nieprecyzyjnie okreslonego
    zobowiazania, podczas gdy moi dluznicy nie kwapia sie ze zwrotem dlugu ???
    Czy mam byc uczciwy tylko dlatego, by wykonczyli mnie mniej uczciwsi ode
    mnie ???

    Pozdrawiam
    SDD

    --