  • Data: 2003-10-26 12:18:48
    Temat: Re: TPSA i NOM
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wirtualna" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:bnfu0v$i92$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Marcinie, ta grupa sluzy do dyskucji na tematy szeroko pojetego prawa -
    > facet zapytal hipotetycznie a Ty od razu przypisujesz mu takie cechy...

    Bo to już n-ty który przychodzi z ta samą sprawą. Wydzwoniłem ale teraz
    udaję Greka ( bez obrazy dla Greków ;-) ). Ajk to nazwać? Jak ktoś
    przychodzi i mówi: ej, wydzwoniłem ale teraz nie mam kaski, co zrobić? to mu
    pomogę , bo przynajmniej jest na tyl e uczciwy, zeby sie przyznac.

    > poza tym widziales kiedys, zeby osoba moralna cos zarobila - przy sporach
    > prawnych nalezy zgniesc druga strone jeszcze przed postepowaniem w sadzie,
    > aby sama uwierzyla, ze nie ma racji - nie ma tu mowy o zadnej moralnosci.

    Ars boni et aequi? Jasne, że trzeba być twardym ale w w imieniu klienta. Jak
    gość wystawia się na działąnie tzw. opinii publicznej, to mogę chyba go
    zmieżdżyć, co? :-)

    Depi.