  • Data: 2021-04-21 21:29:14
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60806382$0$500$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.04.2021 o 17:25, J.F. pisze:

    >Pytanie, czy nagrania były w chwili wszczęcia postępowania i ktoś
    >tego
    >nie zabezpieczył, czy już ich nie było, bo się nadpisały.

    No - dziennikarz cytuje, rzekomo za uczestnikami "spisku", wiec
    przyjmujemy, ze byly.

    Ktos tego nie zabezpieczyl, no bo nie mial obowiazku, skoro nie bylo
    postepowania, czy poczekal z wszczeciem postepowania az sie nadpisaly,
    czy skasowal swoja kopie, zeby sladu nie bylo? A moze ma gdzies,
    tylko "organom" nie mowi :-P

    >Czyli, jak my byśmy tu zaczęli dywagować, co z nimi zrobić, to
    >mataczymy
    >w postępowaniu?

    Nie pisalem, ze w postepowaniu, tylko ze mataczą.

    Jak np Ciarka mowi, ze to nie bylo "siadaj kurwo", tylko "siadaj
    kulson", to mataczy czy nie ?
    A jak mowi, ze to jest wyraznie slyszalne na nagraniu, ale nagrania
    jakos nie puszcza, to mataczy, czy nie ?

    Ale jak my sobie dywagujemy ... i jak pisze Shrekowi, ze jakby wziac
    pole na zewnatrz drzew, to przeciez nie matacze, bo to nie moja
    sprawa, tylko co najwyzej daje wskazowki jak mataczyc :-)

    >Nie. Ludzie są w większości idiotami i i tak nie zrozumieją. :-)

    Ale jak tam w rzekomej dyskusji ktos proponuje "wystawmy eksperta i
    niech powie ze mogl leciec", to co to jest, jak nie proba mataczenia ?
    Ale medialnego, nie w "postepowaniu".

    No i np mamy komisje Macierewicza, ktory tez chyba zaklada ze "i tak
    nie zrozumieja".

    >A ma?

    No jakas tam ustawa o dostepie do informacji publicznej jest.
    I jakby tak dziennikarz zapytal "czy to prawda, ze samolot prezydenta
    wystartowal bez zgody kontrolera lotniska", to odpowiedni organ moze
    odpowiedziec "prawda", "nieprawda", "to nie jest informacja
    publiczna".

    Kiedy mataczy ? :-)

    J.