  • Data: 2021-04-21 19:40:17
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2021 o 17:25, J.F. pisze:

    > No, jesli jakies nagrania byly, a teraz nie ma ... to kto je znikl?

    Pytanie, czy nagrania były w chwili wszczęcia postępowania i ktoś tego
    nie zabezpieczył, czy już ich nie było, bo się nadpisały.

    > Albo np jesli jakies sily sie naradzaja co zrobic z pilotami ... i nie
    > jest to stosowna komisja, to co to jest jak nie mataczenie ? :-)

    Czyli, jak my byśmy tu zaczęli dywagować, co z nimi zrobić, to mataczymy
    w postępowaniu?

    > A jak sie jakies sily naradzaja "co my ludziom powiemy, zeby wyszlo na
    > nasze", to nie nazwiesz tego mataczeniem?

    Nie. Ludzie są w większości idiotami i i tak nie zrozumieją. :-)

    > Ale poza sledztwem, to wolno ... no chyba, ze rzad ma obowiazek
    > rzetelnie odpowiadac na pytania :-P

    A ma?

    --
    Robert Tomasik