  • Data: 2006-05-24 15:12:30
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):
    > jestes moze sadem, albo chocby prokuratura?
    > byc moze i jest zbokiem, ale nie zachowuj sie jak nasza wladza i nie
    > osadzaj zanim nie zrobi tego odpowiednia uprawniona do tego instytucja,

    Czytaj uważnie to , na temat czego się wypowiadasz : zbok napisał ,
    że już został osądzony . Przez sąd oczywiście - pisze to dla
    uświadomienia Tobie wagi tej sprawy . To o jaką jeszcze instytucję
    Ci chodzi ?

    > ze ma taki paragraf to jeszcze nic nie znaczy

    A czego jeszcze trzeba , żeby znaczyło ?
    Może brakuje tylko , żeby jakieś dziecko zgwałcił - wtedy byś
    uznał , że rzeczywiście jest be , że jest zbokiem godnym eliminacji
    ze społeczeństwa ?
    ONI zaczynają najczęściej od "niewinnego" oglądania , potem dopiero
    robi im się smak na więcej . Wystarczy znać trochę psychologii ,
    nie trzeba być prokuratorem . Wystarczy byc matką i normalnym ,
    myślącym człowiekiem . Jak ja .
    Normalny człowiek o normalnych odczuciach i emocjach , szczególnie
    zaś posiadajacy i kochający swoje dzieci , nigdy nie stanąłby po
    stronie człowieka krzywego emocjonalnie - żeby nie napisać "zboka" -
    nigdy nie próbowałby go tłumaczyć w jakikolwiek sposób .
    Pedofile , niezależnie od tego , na jakim etapie zaawansowania swego
    zboczenia się znajdują ( biernej - zdjęcia , filmiki itp. , lub
    czynnej - wiadomo ) , są groźni dla społeczeństwa , bo są groźni
    dla dzieci . Są groźni dla dzieci - więc dla społeczeństwa .
    Jedno słowo określa , jaki należy mieć do nich stosunek : TĘPIĆ .

    PS. Dziwię się , jak mało jest w tym wątku głosów osób
    prawidłowo nastawionych do pedofilii i pedofili .
    Właśnie w tym momencie w "Wiadomościach" słyszę o zgwałconej
    przez pedofila dziewczynce , która umówiła się z nim przez internet