  • Data: 2006-05-24 21:53:35
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "FlashT" <g...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1148500372.649113.97860@38g2000cwa.googlegroups
    .com...

    .Wobec tego stracisz głowę , bo piękno człowieka zawiera sie dla.
    .Ciebie tylko w tym , co mu wisi lub nie , wypada albo nie , marszczy
    .się albo nie :-( W moim układzie nie mam obaw ,
    . a mój mąż jest dla mnie piękny od 4 lat wspólnego chodzenia do
    .liceum i 25 lat małzeństwa , razem od 30 , i taki bedzie do końca -
    .oby do ponad 100 lat ...
    .Biednyś Ty .
    .I nie mam ochoty już na te bezcelową , jak się okazuje , dyskusję .
    .Oglądaj sobie te swoje obrazki .

    Omg... biedna jestes jesli myslisz ze maz nie patrzy na inne po 30 latach...
    Nie mowiac juz o tym ze twoj klient NNTP nie spelnia norm... ale mniejsza z
    tym.