  • Data: 2006-05-24 18:12:32
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może brakuje tylko , żeby jakieś dziecko zgwałcił

    licealistki to też dzieci? Mnie akurat takie się podobają :-)

    Wystarczy byc matką i normalnym ,
    myślącym człowiekiem . Jak ja .

    widziałaś co mam na dysku?

    Jedno słowo określa , jaki należy mieć do nich stosunek : TĘPIĆ .

    zapewniam Cię, że Twoje dzieci jak i wszystkie inne nie podobają mi się. Im
    są młodsze, tym bardziej odpychające. To chyba logiczne. Więc z mojej strony
    Twoim dziatką nic nie grozi, co innego pedofile, na nich bym uważał.
    Poczekaj jak cycuszki zaczną wisieć Ci do pasa, wypadną trzecie zęby, a tak
    głębokich zmarszczek nie zakryje żaden krem. Zapytaj wtedy swojego męża, kto
    jest piękniejszy: Ty czy osiemnastoletnia córka sąsiada? Dam głowę, że
    odpowiedź dla Ciebie będzie bardzo przykra.

    Jacek