  • Data: 2006-05-24 13:11:43
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1148473412.708542.49300@g10g2000cwb.googlegroup
    s.com...

    > Nie ma takiej możliwości , żebym nie wiedziałA , co mam w swoim
    > komputerze jeśli chodzi o filmy czy zdjęcia itp. Trochę się

    rozumiem ze masz na co dzien uwidocznione w kompie "elementy ukryte" oraz
    systemowe i wyszukujesz *.jpg, *.gif, *.doc, *.ppt i wiele innych, aby
    spradzic czy aby napewno nie masz takich tresci?

    jestes moze sadem, albo chocby prokuratura?
    byc moze i jest zbokiem, ale nie zachowuj sie jak nasza wladza i nie
    osadzaj zanim nie zrobi tego odpowiednia uprawniona do tego instytucja, to
    ze ma taki paragraf to jeszcze nic nie znaczy