  • Data: 2006-05-25 07:45:25
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1148483550.026613.9780@i40g2000cwc.googlegroups
    .com...

    > Czytaj uważnie to , na temat czego się wypowiadasz : zbok napisał ,
    > że już został osądzony . Przez sąd oczywiście - pisze to dla
    > uświadomienia Tobie wagi tej sprawy .

    jakbys troche ta zolc z oka starla to bys przeczytala, ze jak narazie
    zostal oskarzony, oraz ze sad zasadzil przepadek komputera, nie ma tam
    slowa o rozprawie karnej, ani tym bardziej o wyroku za wspomniany
    paragraf, zapewniam cie, ze takie sprawy nie koncza sie na jednej
    rozprawie, to nie sad grodzki

    > A czego jeszcze trzeba , żeby znaczyło ?

    prawomocnego wyroku, serdenko

    > Może brakuje tylko , żeby jakieś dziecko zgwałcił - wtedy byś

    wtedy sam bym go chetnie wykastrowal

    > ONI zaczynają najczęściej od "niewinnego" oglądania , potem dopiero
    > robi im się smak na więcej . Wystarczy znać trochę psychologii ,
    > nie trzeba być prokuratorem . Wystarczy byc matką i normalnym ,

    i moze jeszcze homoseksualisci to w wiekszosci pedofile?
    znam troche psychologii i wiem ze nie jest to ani takie proste ani
    oczywiste

    > myślącym człowiekiem . Jak ja .

    "no nie wydaje mnie sie"

    > Normalny człowiek o normalnych odczuciach i emocjach , szczególnie
    > zaś posiadajacy i kochający swoje dzieci , nigdy nie stanąłby po
    > stronie człowieka krzywego emocjonalnie - żeby nie napisać "zboka" -
    > nigdy nie próbowałby go tłumaczyć w jakikolwiek sposób .

    nigdy nie mow nigdy, nie bronie pedofili, ale w danym przypadku nie masz
    zielonego pojecia o czym piszesz, nie wiesz co bylo na dysku, ani jak sie
    zakonczy sprawa w sadzie

    > PS. Dziwię się , jak mało jest w tym wątku głosów osób
    > prawidłowo nastawionych do pedofilii i pedofili .

    mysle ze osob prawidlowo nastawionych do pedofili na tej grupie jest
    wiekszosc jesli nie wszyscy, ale na szczescie nie wszyscy feruja tak latwo
    wyroki jak ty