  • Data: 2012-02-17 00:08:53
    Temat: Re: Re: pytanie od informatyków - prawa do kodu od wykonawcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Feb 2012, Adam Klobukowski wrote:

    > Zdarza się i stosuje.

    I owszem, nie zaprzeczę.

    > To czego potrzebujecie to przeniesienie autorskich praw majątkowych
    > do kodu źródłowego na was.

    Jak wyżej (znaczy zgoda).
    Z drobnymi zastrzeżeniami (brak "na wyłączność" może zapewnić
    paru prawnikom pensje, jeśli strony dojdą do wniosku że każda
    inaczej rozumie treść, ale to szczegół).

    > Wówczas kod jest w 100% was i jedyne czego nie możecie robić
    > to twierdzić że jesteście jego autorem (ale to już nie obowiązuje zmian).

    Hm... jedyne?
    To poproszę o potwierdzenie: mimo WYRAŹNEGO zapisu w ustawie, że
    zapis o "przeniesieniu całości praw" *NIE* powoduje przeniesienia
    prawa do wykonywania zależnego prawa autorskiego?
    (link do ustawy podałem w poprzednim poście, zaś w pytaniu wyraźnie
    stwierdzono że chcą)
    Mogę wiedzieć którą nowelizację przeoczyłem?

    pzdr, Gotfryd