  • Data: 2013-09-11 22:52:57
    Temat: Re: Przymusowe ograniczenie ???
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz to rozwinąć? Bo jak dla mnie, jak coś ma małą przepustowość, to
    > dławi cały ruch. Np. most, przez który przejedzie 10 aut na godzinę
    > podłączony do autostrady, którą przejedzie 1000 aut na godzinę spowoduje
    > zatrzymanie ruchu do prędkości 10 aut na godzinę (miałem tak na
    > gównianych bramkach, gdzie 30 minut czekałem, żeby zapłacić gówniane
    > 60groszy a mogłem jechać za darmo lokalnymi drogami i być szybciej)

    Tu nie mamy dławienia z 1000 do 10 aut tylko z 1000 do 950 i tylko na
    tym małym odcinku. Porównanie mało trafione, bo dławienie przepływu aut
    to raczej dławienie ciśnienia.
    Tak dla wyobrażenia: jedziesz z miasta A do B i po drodze masz ten most.
    Obecność mostu nie zakłóci przejazdu 1000 aut z A do B tylko nieznacznie
    spowolni ich dotarcie. W skali całej drogi z A do B (w przypadku
    przyłącza to np. 1000 km) zwężenie drogi na odcinku 50 m jest
    praktycznie niezauważalne.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski