  • Data: 2005-01-16 20:50:23
    Temat: Re: Przesyłka - i po przesyłce.
    Od: "szlovak" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > Genialne. Genialne. No wręcz genialne.
    > A teraz po kolei.
    > 1. sprzedawca wystawia telefon - oferta sprzedazy za co najmniej 800 zł.
    > 2. nabywca oferuje, że zapłaci 1000 zł.
    > 3. nie ma wyższych ofert, oferta zostaje przyjęta i w tym momencie zawarta
    > zostaje umowa sprzedaży. Telefon staje się własnością nabywcy - art 155 kc 4.
    > nabywca żada przesłania towaru na wskazany adres, i dokonane zostają
    > odpowiednie ustalenia - sposób przesyłki, adres, termin wysłania. Jeżeli
    > sprzedawca wykona te postanowienia wtedy zastosowanie ma art 548 kc - ryzyko
> [...]

    Takich głupot jeszcze nie słyszałem. Oczywiście , jeśli ktoś napisze w aukcji
    że nie ponosi odpowiedzialności gdy kotś wubierze nie ubezpieczoną - to jest
    wszystko ok w przypadku kradzieży na poczcie, zprzedawca jest spokojny. Co
    innego kiedy nie ma takiego zapisu w aukcji i sprzedawca nie poinformuje że
    wysyła tanią paczką (ba, będzie miał dowód na to że kupujący wiedział o
    wyborze, daltego opis wszsytko zmienia). Kupujący nie musi wiedzieć ile
    kosztują paczki, on ma dostać towar do ręki. Poza tym nie ściemnaij że w
    momencie zakończenia aukcji kupujący staje się właścicielem ROTFL!!!!!!! Staje
    się jak zapłaci i otrzyma towar