  • Data: 2020-11-16 13:11:48
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-16 o 07:30, Shrek pisze:

    > No to robi tyle co zwykly ciec. Nie za dużo... Może nich jeszcze listę
    > obecności na nauce zdalnej sprawdzają?  Można by to zrozumieć gdyby nie
    > było dla nich innych zajęć, ale przypomnę że jakieś trzy tygodnie temu
    > przewrócił nam się system opieki zdrowotnej. No tu wojsko by się mogło
    > jakoś przydać. Może no sam nie wiem... tak strzelam - jakieś szpitale
    > polowe - chyba jakieś kurwa jeszcze w tym zakresie możliwości mają? Jak
    > będzie wojna, to też może niech sobie wtedy archiwa prządkują i trawę na
    > zielono pomalują. Też będą mieli zajęcie.

    Z tego co wiem aby zostać szeregowym w armii wystarczy podstawówka
    lub gimnazjum. Co chciałbyś im dać do roboty?
    Do przeprowadzania dzieci przez ulicę potrzeba już szkoły średniej.

    > Tak bez żadnego trybu? To równie dobrze listonosz może sprawdzać albo ormo.

    Listonosze mają własne obowiązki a ormo już chyba nie istnieje.

    > Czyli chuj wie czy są zwarci i gotowi a w zawiązku z pandemią nie robią
    > raczej nic do czego byiby powołani. Na przykład nie słyszałem, żeby
    > jakiś szpital polowy zadziałał, a już powinien bo cywilny system nam się
    > przewrócił. Więc skoro nie zorganizowali żadnego to pewnie jest jakiś
    > powód. Na przykład że nawet rozkazu nie dostali, bo ludzie na górze
    > wiedzą, że to byłaby tylko kompromitacja? No bo jak inaczej to
    > wytłumaczysz?

    A tutaj to już jestem ciekawy do czego są powołani w związku z pandemią?
    Wyjaśnisz?

    > Czyli nie z urazem mechanicznym, bo to inna sprawa, tylko z 6 dwóch
    > złapało koronkę - co z resztą nie wiadomo, bo nie zbadano, a winnych
    > (ujawninienia) przeniesiono do innej parafii. Tu bardziej chodzi o noty
    > za styl - weź pod uwagę, że nie odbyło się to u harcerzy z wot a w
    > specjalnej jednostce zabezpieczenia medycznego - normalnie gang olsena;)

    Samochód pojechał po poszkodowanego z urazem mechanicznym a w trakcie
    dołożyli kobietę z wirusem. Więc z wzmiankowanego transportu nie wrócili
    z koronką tylko wróciła jedna kobieta zarażona. Badania wykazały
    jeszcze jedną osobę zarażoną.
    Przestań pisać co ci się wydaje, pisz prawdę.